Prinsessa

Jag frågade Tilda förut om jag fick locka hennes hår, och det fick jag absolut!
Alla tre tjejer har ju långt, rakt hår så det är kul att leka med det :)
Och när jag var klar sa jag att hon såg ut som en prinsessa och lyfte henne så hon kunde se i spegeln, och då sa hon:
- Jag vart jättefin! Men jag tycker att DU ser ut som en prinsessa!
Och så fick jag en puss :') Då vart jag så glad :)

Och Tilda vart lika glad när jag sa att vi skulle gå till kottebanan i eftermiddag :)
Det krävs så lite för att tjejerna ska bli glada :) För hemma hos deras mamma gör de aldrig något roligt, och ingen god mat får dom heller tydligen :P
Jag vet inte, det är ju som sagt en 4 och 5 åring som säger det och de är så bra på att överdriva ibland, men det är kul att de har det roligt här :D <3

Nä... Nu ska jag börja med lunchen, det får bli pytt-i-panna :)

Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Diana

Naw barn är så söta ^^

O pyttipanna är gott! ;D Blev hungrig nu bara för det.. Köket nästa!

2010-08-10 @ 19:17:54
URL: http://meramorfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0