Måndag

Janne är iväg och jobbar, men kommer sen vid ett och sen vid fem ska han iväg till väster götland igen...
Så jag blir ensam i natt om inte Josefine sover här :P

Btw, jag har sökt ett jobb :) Så det är bara att hoppas på det bästa! :D Fast helst skulle jag vilja plugga i stället... Men man kan ju inte få allt man vill ha tyvärr :/

Hade tänkt att jag skulle kasta ihop lite mat snart, men vet inte vad jag ska göra... Får kolla i frysen och se vad vi har...


Men men. Idag är det tråkigt väder, och med det blir jag tråkig... Det händer inte så mycket när inte tjejerna är hemma...
På torsdag ska jag iaf åka till tandläkaren och hämta min nya bettskena, och på torsdag kommer Isabelle tror jag eller om det är på onsdag redan..?
Aja, den som lever får se ;)

En tråkig sak är att jag bara har EN cigg kvar och INGET snus! :O Undergång för mig :/
Nae då, jag överlever nog, ska gå och koka kaffe och sätta mig på balkongen och njuta av den sista ciggen :)

Puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0