Jag tycker om ABODICADO!

Jaha... Kanske ni tänker nu... Det tänkte jag med i morse när Tilda frågade mig om jag tyckte abodicado var gott...
Jag var tvungen att fråga henne vad det var och hur det såg ut xD Och den är grön och mosig...
- Jaha! Är det AVOCADO du menar?
- Ja, självklart! Vad trodde du?!

Haha...

Nu har vi ätit frukost, eller tjejerna har gjort det och jag har varit ute med hunden. Sitter nu och letar efter lite valpkurser...

Idag har jag ont i magen :( Hoppas det går över sen, för om allt går som planerat så ska vi ut och leka med Becka och hennes barn sen, och det är inte kul att vara social och trevlig om man har ont i magen :(

Vad ska ni göra idag då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0