Jag älskar att dansa i månens sken...

Ska snart börja sortera tvätten och sen tvätta den... Ska samtidigt börja träna King på att vara ensam lite... Får se hur det går...

Det regnar idag igen, men varför skulle det vara annorlunda från de andra dagaran?

Aja... Känner att det börjar bli lite tomt i huvudet om vad jag ska skriva... Känns som att jag bara skriver för skrivandets skull...
Så nu får ni bestämma vad jag ska skriva om :)
Kom med förslag :D


And that's all I had to say about that!

Kommentarer
Postat av: Johannes

Raljera över något. Sånt är alltid kul att läsa. Varva de här "dagboksinläggen" (En gång i tiden hade du skrivit de här sakerna i en liten bok, försedd med ett litet hänglås, som du hade vaktat på, så ingen utomstående läste det -Idag är den "boken" offentlig på nätet)med en rejäl urlackning på ett specifikt område eller händelse. (För att ändå stå på god fot med folk, så kan du ju hålla privatpersoner utanför) Gärna med spydiga och sarkastiska kommentarer



Förslag på vad du kan raljera över skulle kunna vara: Folk som klagar på åldersskillnaden mellan dig och Janne (Eller som klagar på större åldersskillnader överhuvudtaget kanske). Små vardagshändelser som man lackar på. Som att kärringen framför dig i matkön aldrig fattar hur betalkorten fungerar, och börjar skälla ut kassörskan för att de har ett krångligt, tekniskt system, trots att hon (Kassörskan) inte har något alls med den saken att göra, samtidigt som kön bara blir längre och längre. -Ja, du fattar grejen... Får man till såna saker, så brukar det kunna vara kul att skriva, trots att det bara sker för skrivandets skull.



Börja dock inte med "dagens outfits" och liknande saker, för då bojkottar jag bloggen!



// Johannes

2010-08-18 @ 09:19:50
URL: http://www.jalmborg.blogspot.com
Postat av: Filippa

Svar till Johannes;

Du tog just rekordet i den längsta kommentaren som jag någonsin fått! Grattis :D

Ja, jag fattar vad du menar :) Tack för förslaget :D

Då vet jag ju vad jag ska skriva om nästa gång jag lackar ur på något ;)

2010-08-18 @ 16:44:27
Postat av: Johannes

Filippa: Det är bara att inse, jag kan inte uttrycka mig kortfattat i skrift :P

2010-08-19 @ 09:40:05
URL: http://www.jalmborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0