Augusti festen!

Igår åkte jag och Isabelle ner till stan och kollade på Rix Fm festivalen... VAr väl helt okej... Sen kollade vi på karusellerna och åt lite sockervadd och MacLongas :)
Sen när klockan började närma sig 22 gick vi ner mot fyrverkerierna :) Så himla fint! :D

Och idag åkte jag, Janne och Isabelle ner till marknaden och kollade :) Jag köpte två ringar och fick en tröja av Janne :) Janne köpte en munkjacka - skitsnygg btw ;) Och Isabelle fick nån konstig rosa boll :S :)
Sen åkte vi till Leif och fikade lite :)

Och imorn ska vi ner igen och då ska småtjejerna följa med^^ Så vi ska åka lite karusell :) Har lovat Isabelle att åka Extrem Fly :D

Det sak bli kul :)

Jag har väl inte så mycket mer att säga om denna dag, igår och imorn...

Den som lever får se! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0